1 Haziran 2010 Salı

White russian : episode - I -



Süt,votka,kahve likörü... Bir araya gelmeyecek bir üçlü gibi duruyor ama kazın ayağı öyle değil. Geliyorlar. Ama aslında belki de bir araya gelmemeliler. Neden, çünkü süt, votkanın alkol tadını siliyor biraz. Yatmadan önce içilecek sakin bir akşam içkisi sanıyor insan içerken. Ama öyle değil. Hiç de sakin değil. Başımdan geçen kısa bir hikayeyi anlatayım;

Olabildiğince kısa sürede olabildiğince çok white russian içtim. Bu zaman/adet durumları gayet göreceli, o yüzden buraları geçelim.

Taksimdeydim ve Bostancı'ya gitmem gerekiyordu. Fakat Taksimdeki dolmuş durağına geldiğimde eve gidemeyeceğimi anladım. Taksim parkına gidip biraz yatayım, kendime gelince giderim dedim. Parka gidip yattım. Fakat uyandığımda göztepede bir bankta yatıyordum? arada kendimi teleport mu ettim, taksim'de yatayım derken zaten göztepe'de miydim? madem göztepe'ye vardım, neden eve gitmedim? geride de bu cevapsız sorular kaldı...

***

white russian
tarifi

ekşi sözlükten white russian deneyimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder